דחיפת קינוחים ללקוחות |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
נס ציונה, קניותר |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בהזמנת ארוחת ילדים, פינה המוכר ללקוח ושואל אותו (בניסוח המדוייק - בכל פעם שקניתי, אצל מוכרים שונים נתקלתי באותו ניסוח): "איזה קינוח תרצה עם הארוחה, X או Y?" ניסוח זה הוא מטעה, וגורם לחשוב כי הקינוח הינו חלק מן הארוחה (השאלה מגיעה מיד אחרי שאלה דומה על השתייה, הכלולה בארוחה). במידה והלקוח הזמין את אחד הקינוחים (לאחר התייעצות עם הילד, שעבורו הארוחה), בחושבו שהקינוח חינם, מתברר לו שהקינוח בתשלום. עכשיו לך תסביר לילד שבעצם אין גלידה.... אז או שמצטערים, או שקונים: עוד שני שקל לבורגר ראנץ', פחות שני שקל להורה ועוד 200 קלוריות לילד. היה שווה לדחוף קינוח.
פנייתי למוכרים בנושא נענתה במשיכת כתף. פנייתי לבורגר ראנץ' במייל (הדס משהו) לא נענתה כלל (אפילו לא מענה אוטומטי מנומס).
|
רכש מוצר לא נדרש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|