פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ושירותיות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף מגדלי עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה- 14.4.2008 בשעה 17:10 ניגשתי עם בן-זוגי לסניף בורגראץ' הממוקם בקומה השניה של מגדלי עזריאלי בתל אביב. בדלפקי ההזמנה עמדנו אנחנו ועוד לקוח אחד ואילו 4 נציגים פרונטלים (אחראי משמרת בשם שי ועוד 3 נציגות נוספות) טיפלו כולם באותו הלקוח.
דקות ארוכות המתנו עד שניאותו הנציגים לתת לנו שירות.
לאחר כ- 5 דקות המתנה לאוכל, חיפשנו מקום להתיישב. הנני חייבת לציין שעברנו כ-7 שולחנות ישיבה בניסיון לחפש שולחן אחד נקי וראוי לאכילה!
בשלב זה הבחנתי כי אחד ההמבורגרים שהזמנתי, עומד בפתח החימום ופניתי לאחת הנציגות בשאלה, מהו אורך שהייה של המבורגר במתקן. הנציגה מלמלה מספר מילים והתחמקה. שאלתי אותה שוב והיא טענה שהיא לא יודעת (נציגה פרונטלית!). ביקשתי לקרוא לאחראי המשמרת, שי, ושאלתי אותו את אותה השאלה. שי טען ש-זמן שהייה הוא עד 10 דקות מרגע יציאתו למתקן החימום.
לפתע נציגה פרונטלית בשם ד., פנתה אליי באגרסיביות וטענה שההמבורגר במתקן כלל לא קשור להזמנה שלי. טענתי מנגד שאנחנו עומדים זמן רב בשביל לקבל את הזמנתנו ואילו 4 נציגים מטפלים בלקוח יחיד והיא המשיכה בתוקפנות לומר שאני לא בסדר.
הופתעתי מהיחס המזלזל, הווכחני והחצוף שהפגינה ד., וביקשתי את כספי בחזרה.
בצורה חסרת גבולות ובמקום להרגיע את הרוחות, עוד המשיכה ד. לצעוק דברים לעברי.
שי סער, אחראי המשמרת, ניגש אליי והחזיר לי את כספי. יצאתי מהסניף כועסת ומאוכזבת קשות מהיחס המזלזל, חוסר השירותיות, וההתלהמות מצד הנציגה ד.
שי סער אחראי המשמרת לא נקט במדיניות אחראית, לא הרגיע את הנציגה תחתיו, ד., ולא ניסה להרגיע את הרוחות בשום שלב.
אוסיף ואציין שלא קיבלתי מילת התנצלות אחת לגבי המתרחש!
התאכזבתי קשות מהשירות הקלוקל, והיחס כלפי הלקוח.
הנני מצפה לטיפולכם ולתגובתכם המהירה במקרה הנדון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה