פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע נושא התלונה:
צוקרמן מתן שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏22 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ביום שלישי ה22 לאפריל 2008 ביקרתי לאחר שהות בחוף הים בסניף שבמגדל התאטרון ואני חייב לציין שהזדעזעתי קשות מביקור זה.
אני וידידה עמדנו בתור כ20 דקות עד שבכלל נתנו לנו שירות, חייבים לציין שעמדנו מול הקופה בשורה הראשונה.
הצוות כולו(כולל אחמ"ש) היו אדישים, עבדו לאט, לא התייחסו ללקוחות שביקשו את עזרתם ובכלל התיחסו בזלזול ללקוחות.
בתור אחד שעובד בחברת בורגר קניג אני יודע מה משמעות העבודה המהירה בפסט פוד, איך משרתים לקוח וכו' ואני חייב לציין שממה שראיתי נדהמתי, איך יכולים צוות שלם להתנהג ככה.
בסופו של דבר קיבלתי שירות רק לאחר שפניתי בקול רם לאחת העובדות שתייחס אלי, והיא כמובן באה באי רצון לעזור ושירתה בחוסר חשק ובאדישות.
עוד לציין שבזמן הכנת הצ'יפס אין צורן לחכות לידו, דבר שברור מאליו אלא לשרת בנתיים עוד לקוחות(שתי עובדות עמדו ליד הצ'יפס וחיכו כמה דקות עד שיצא).
בעקבות אירוע זה ביקורי ברשת זאת תמו.
בדיקה של העובדים וצורת עבודתם פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה