כישלון במשלוח בורגר ראנצ' |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי אריאל פרנק מתל-אביב.
ביום שישי, 2/5/2008 בשעה 14:00 הזמנתי משלוח של ארוחה. נאמר לי שהארוחה תגיע ב 45 דקות הקרובות.בשעה 14:50 התקשרתי לברר מדוע לא הגיע המשלוח נעניתי שמבררים ושיחזרו אלי.
בשעה 15:00 התקשרה אלי נטלי מהסניף ואמרה לי שבמשך כשעה (!) היתה בעיה עם המחשב בסניף והשליח
כל רגע צריך להיות אצלי. הא הציעה לי קינוח כפיצוי, בקשתי לפיצוי יותר משמעותי נענתה בשלילה באותו הרגע.
בשעה 15:15 התקשרתי שוב למוקד ההזמנות, דיברתי עם מיכה ועפ"י בירור שלו מול הסניף השליח עוד לא יצא !
בשעה 15:30 התקשרתי לסניף ואמרו לי שהשליח (שוב) צריך להיות אצלי כל דקה אך טרם הופיע.
בשעה 15:40 התקשרתי שוב למוקד ההזמנות והתברר שהשליח טעה בכתובת, (ואפילו לא ידע על כך) התעקשתי על שיחת ועידה עם השליח שלאחר מאמצים מרובים הגיע אלי למקום הנכון. (השיחה היתה על חשבוני כמובן)
לסיכום, משלוח שהוזמן בשעה 14:00 הגיע כעבור שעה ו ¾ וכל הבירורים נעשו ביוזמת הלקוח ובעיקר על חשבונו.
מספר דברים :
זו לא הפעם הראשונה שאני נתקל בבעיות עם שירות המשלוחים שלכם !
אתם לוקים בחוסר סנכרון וחוסר עדכון הלקוח (חזר על עצמו במקרים קודמים) דבר המחייב את הלקוח לבצע את הבירורים ביוזמתו ובעיקר על חשבונו ! וזאת בנוסף לתשלום האוטומטי על המשלוח !!!
אם היתה בעיה בסניף ואני מתאר לעצמי שהבעיה היתה ידועה (או שאולי רמת חוסר הסנכרון היא אינה רק מול הלקוח) – מדוע הזמנתי לא הועברה הזמנתי לטיפול של סניף אחר והייתי לפחות מיודע בנוגע לעיכוב ?
גם כשהתלוננתי בעבר עניתם לי שאתם מפיקים לקחים על מנת שמקרים כאלה לא יחזרו – לצערי זה אינו מתבצע בפועל.
אני מיואש מהשירות שלכם, אבל בכל זאת אשמח לתגובה של אישיות בכירה מן הסתם.
אני שוקל ברצינות לא להזמין מרשת בורגר-ראנצ' לעולם ולעדכן בכך את חברי ומכרי. (יש לי כמה שגם מזמינים אצלכם) אני הייתי מזמין לפחות פעם בשבוע בסכום של 85 ₪ לערך – תעשו את החשבון לבד.
אני גם עובד במתן שירות ועם שירות כמו שקיבלתי מכם כבר מזמן הייתי מפוטר.
לתגובתכם וטיפולכם אודה,
אריאל פרנק : 052-2592332
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|