שירות ותנאים סניטריים ירודים |
נושא התלונה: |
רון ריטה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 10 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
דימונה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
נכנסנו לסניף בורגר ראנץ בדימונה, השירות היה איטי, לא כל המוצג בתפריט היה זמין, המחירים הוצגו מאחור בכתב מיזערי. אך הגרוע מכל הליכלוך בסניף ובפרט בשירותים, דבר המעיד על רמת תברואה לקויה וירודה.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שיפור הניקיון בשירותים והשירות במקום. הצגת מחירים מול הלקוח בעת ההזמנה. כל אשר מוצג בתפריט צריך להיות קיים בסניף. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|