משלוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 30 נובמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רמלה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בשעה 20.40 עשיתי הזמנה טלפונית דרך המוקד. נאמר לי כי זמן ההספקה עד 50 דקות. ב21.50 התקשרו אליי מסניף רמלה והודיעו ש"לחמניות הגיעו הרגע ואם אני עדיין מעוניינת שיכינו לי את ההזמנה". אמרתי שכן, ילדים רעבים, אז היא התחילה להסביר שזה בכל זאת יכח זמן, הכנה, משלוח וכו' עד שאמרתי לה שבאמת עדיף לבטל את העסק.
"אז תתקשרי למוקד ותבטלי". התקשרתי וניסיתי להבין איך קורה דבר כזה, למה מודיעים ללקוח כל כך מאוחר. הבחור אמנם התנצל, יציעה לי קינוח בתור פיצוי אם
אני ארצה להזמין שוב, אבל כמובן שאני כבר לא אחזור לזה.
נכון שכל הסיפור הזה זה לא עניין של חייים ומוות, אבל לראות את הילדים כל כך מאוכזבים זה לא פשוט.
|
וגם |
סוג הנזק : |
|
|
|
|