פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומאכזב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד: הנהלת בורגר- ראנץ
מאת: קורין מנו
כתובת: אברבנאל 19 ראשל"צ
טלפון: 050-3878231

הנדון: תלונה על יחס מזלזל של עובדי בורגר ראנץ

שמי קורין ואני לקוחה קבועה של רשת בורגר ראנץ, אני צמחונית לכן אני מזמינה לחמנייה רגילה ללא בשר , צ'יפס ושתייה.
את ההזמנות אני מבצעת ב- 6575* ובד"כ שאני בעבודה.
לפני כשבוע הזמנתי עם עוד כמה חברות מהעבודה בשעת ארוחת הצהריים את ההזמנה הרגילה שלי: לחמנייה רק בלי בשר צ'יפס ושתייה וביקשתי שישימו לי הרבה שקיות קטשופ(כי בד"כ אני מקבלת שתי שקיות) וחשוב לי לציין שהדגשתי מספר פעמים את בקשתי.
כאשר הגיעה אליי ההזמנה הופתעתי לגלות שבהזמנה יש 3 שקיות קטשופ בדיוק!
התקשרתי להזמנות ושאלתי למה דבר כזה צריך לקרות אם ביקשתי יותר קטשופ, היא התנצלה וטענה שאין לה שליח לשלוח לי כרגע, הבנתי- קורה, טעות!
בנוסף גיליתי ששמו לי בלחמנייה רוטב שאני לא מכירה ולא ביקשתי ולא הצלחתי לאכול כי זה ממש לא היה לי טעים. לא הבנתי מדוע שינו לי את ההזמנה הרי אני לקוחה קבועה כל הזמן מזמינה אותו הדבר והכול מופיע במחשבים רק בציון שמי.
התקשרתי להזמנות והסברתי להם מה שקרה וביקשתי שיחליפו לי את ההזמנה כי זה לא טעים לי ולא ביקשתי דבר כזה, הנציגה שענתה לי ששמה רז לא עזרה לי וטענה שאין לה שליחים כרגע ואין לה איך לעזור לי, בנוסף דיברה ממש לא יפה ולא הייתה מוכנה להעביר לי מישהו אחר.
לבסוף הסכימה לתת לי את המספר של המשרדים וקיבלתי את הטלפון:03-9520971 שם ביקשתי לדבר עם מישהו אחראי, המצב הוא שאני יושבת בהפסקת צהריים בעבודה אין לי מה לאכול ואין עם מי לדבר!
העבירו לי את אורטל שטענה שהיא מנהלת, לאחר שסיפרתי לה את מה שקרה הדבר היחיד שהיה לה לומר לי הוא שאין לה מה לעשות וכנראה שזאת הייתה ההזמנה שלי.
עכשיו אני שואלת האם "מנהלת" צריכה לשרת כך לקוח? ואלה התשובות שיש לה? היא לא ניסתה להקשיב לי כלל, היו לה תשובות מראש שאין לה איך לעזור לי, במילים יותר יפות היא אמרה תתמודדי!
יחס כזה משפיל, מזלזל ולא שירותי לא קיבלתי אף פעם , התאכזבתי מאוד !!!זאת לא הפעם הראשונה שאני אוכלת אצלכם אך מעולם לא הרגשתי כך.
נורא התאכזבתי וחבל מאוד שהפסדתם לקוחה קבועה ואלה העובדים שאתם מעסיקים, שבמקום להרוויח לקוחות אתם רק הורסים.
לטיפולכם, ומקווה שתפצו אותי על עוגמת הנפש שגרמתם לי
תודה מראש

קורין.


עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה