פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות הלוקה בחסר רב נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האופרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רציתי לקנות לילדי אוכל רגע לפני שחוזרים הביתה לצפון, נכנסו לבורגר ראנץ בבית האופרה והיה שם בחור בשם לאון אשר היה רדום באופן תמוה, מבחינתו הלקוחות יכולים לחכות, יש לו קצת משלו, לאחר כעשרים דקות משראיתי שחלף זמן רב ממועד ההזמנה והיא עדיין לא מסופקת ביקשתי לדבר עם מנהל משמרת, הגיעה בחורה בשם מאור, שטחתי את טענותיי וביקשתי לבטל את ההזמנה, היא אפילו לא התנצלה או ביקשה לפצות, אלא מיד החזירה לי את מלוא הסכום בלי חיוך ובלי סליחה אפילו, לאחר כשבועיים הצלחתי סוף סוף להגיע למענה אנושי ברשת ונאמר לי שהנושא יטופל מיידית, היום לאחר כחודשיים שלא נעשה כלום, אני חושבת שזוהי מגמה כנראה של הרשת אחרת אין לי הסבר לחוסר היחס והאיכפתיות של הרשת.
מס' חשבונית : 325324 מתאריך 10.1 בשעה 16:09 .
וכל היתר מן הסתם סוג הנזק :
מבקשת פיצוי הולם לילדים שבעצם גוועו ברעב עד שנמצא פתרון הולם. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה