|
|
|
|
|
|
התנהגות לא נאותה ללקוח אשר נמצאה שיערה ארוכה בספרדי החריףb |
נושא התלונה: |
יום שני 09 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניו בת ים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הגעתי בפורים לאכול עם הילדים וחברה . הילדים אכלו ואנחנו גם הזמנו . אני אישית לקחתי ספרדי חריף (המאכל האהוב עלי) , ואז בני הביסים האחרונים צצה לי שיערה ארוכה בתוך הספרדי ניגשתי לדלפק והספרתי לבחורה שעמדה בהוצאת ההזמנות לדלפק שיש בעיה ויש שיעה באוכל תשובתה היתה"נראה לך שאני יחליף לך את האוכל בשני הביסים האחרונים" אמרתי לה לה מעניין אותי אני רוצה פיצויי תשובתה "נראה לך" ואז הגיע המנהל (שמו של המנהל סניף הוא רז עזרא)"אני פה מה הבעיה ?" הסברתי לו והופתעתי להתנהגות לא הולמת ולא מובנת מצידו כאילו אני שתלתי את השיערה בתוך האוכל מרוב שנפגעתי קיפלתי את השני ביסים של הראנץ בנייר של הבורגר וכאות מחאה על ההתנהגות שהיתה שם זרקתי את הרנץ עטוף בנייר לריצפה מעבר לדלפק . המנהל אפילו לא רצה לתת לי כוס שתיה כפיצוי. יצאתי מאוכזבת כמו שבחיים לא הרגשתי כך .כל עסק שמכבד את עצמו יודע איך להתנהג העובדים לא יודעים מהם יחסי אנוש ואינם מודעים כיצד פותרים בעיות מול לקוח
רק רציתי לומר שבקצב כזה אנשים ילכו לאכול במקומות יותר נקיים ומטופחים כי הסניף חייב לעבור טיפול מעמיק מכל הבחינות אין אם זה שירות ואין אם זה ניקיון הכל מוזנח וחבל אין על האוכל של הבורגראנץ כל מקום שאני נמצאת אני לא מחליפה אותו לא במקדונלד ולא בבורגר קינג.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
העברת הסבר לעובדים כיצד להתייחס ללקוח וכמה הלקוח הוא חשוב העובד מייצג את המקום שבו הוא עובד ולכן המקום נראה כך , אז בלי פליאה !!!!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|