פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש עקב שירות לקוי. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתאר את הבעיה בצורה הבאה:
תחילה הגעתי לסניף ובו עבדו 2 קופות בלבד (מתוך שלוש), והקופה השלישית הייתה ריקה.
נעמדתי בתור מול הקופה השניה שלפני עוד שני לקוחות.
חיכיתי בתור בדיוק 22 דק', אך אף לא אחד מהלקוחות שלפני קיבל את האוכל שהזמין, כלומר, התור לא התקדם.
לפתע, הגיעו מספר ילדים, ונעמדו מול הקופה השלישית והריקה (שכמובן כל מי שהיה שם היה בטוח שזו אינה פעילה)...
כדקה אחרי שהם נעמדו שם, ניגשה אחת מהעובדות ולקחה את ההזמנה שלהם מידית.
מיד ניגשתי ואמרתי לקופאית שאני ועוד כמה לקוחות עומדים בתור כבר קרוב ל-30 דק', אך היא אמרה שההזמנה כבר נלקחה לכן נאלץ להיות אחריהם בתור.
בסניף החל כאוס בשל היחס, ובעקבות השירות הלקוי, החלטתי לעזוב את הסניף לטובת מסעדה אחרת, לאחר 30 דק'.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה