עוגמת נפש עקב שירות לקוי. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי ת"א |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתאר את הבעיה בצורה הבאה:
תחילה הגעתי לסניף ובו עבדו 2 קופות בלבד (מתוך שלוש), והקופה השלישית הייתה ריקה.
נעמדתי בתור מול הקופה השניה שלפני עוד שני לקוחות.
חיכיתי בתור בדיוק 22 דק', אך אף לא אחד מהלקוחות שלפני קיבל את האוכל שהזמין, כלומר, התור לא התקדם.
לפתע, הגיעו מספר ילדים, ונעמדו מול הקופה השלישית והריקה (שכמובן כל מי שהיה שם היה בטוח שזו אינה פעילה)...
כדקה אחרי שהם נעמדו שם, ניגשה אחת מהעובדות ולקחה את ההזמנה שלהם מידית.
מיד ניגשתי ואמרתי לקופאית שאני ועוד כמה לקוחות עומדים בתור כבר קרוב ל-30 דק', אך היא אמרה שההזמנה כבר נלקחה לכן נאלץ להיות אחריהם בתור.
בסניף החל כאוס בשל היחס, ובעקבות השירות הלקוי, החלטתי לעזוב את הסניף לטובת מסעדה אחרת, לאחר 30 דק'.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|