פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף בני ברק (כביש גהה) "יציב". כתובת:
סניף בני ברק (כביש גהה) "יציב". סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונת שירות – בורגר ראנצ', סניף בני ברק (כביש גהה) "יציב".

ברצוני להעלות על הכתב אירוע אותו חוויתי אני ומשפחתי בתאריך 31.5.2009 מדובר על תלונה שלי אשר נוגעת לשירות לקוי, מזעזע,פוגע ומעליב מצד הצוות אשר נכח בסניף "יציב" (בכביש גהה בבני ברק).
האירוע התרחש בין השעות 17:50 – 18:20 כאשר מנהל המשמרת היה בחור בשם "יונתן" (סירב למסור את שם משפחתו).
נכנסתי לסניף עם אשתי ושלושת ילדיי כאשר בידנו 2 קודים של מבצע שלכם בשיתוף פלאפון של ארוחה 1+1, קוד אחד בפלאפון שלי והשני בפלאפון של אשתי.
הסניף באותו הרגע כלל לא היה עמוס בסועדים ולא היה תור לביצוע הזמנה (תוכלו ודאי לאמת זאת מול מצלמות האבטחה אם מותקנות בסניף). מה שכן הבחנתי בו זה שמנהל המשמרת יונתן, לא היה מרוכז ודעתו הוסחה כל הזמן על ידי צוות העובדים שלו מסיבות שלא קשורות לתלונתי זו.
כשהגיע תורי להזמין, קיבל את ההזמנה יונתן. אמרתי לו מפורשות שיש בידנו 2 קודים של מבצע 1+1 ושאני מעוניין להזמין 2 ארוחות (כלומר פעמיים 1+1). ניכר היה שיונתן לא היה קשוב לי באותו רגע ונראה היה שהוא מסתבך עם ההזמנה ובדיעבד וללא שנאמר לי מראש, טען יונתן כי לא ניתן להשתמש ב- 2 קודים בהזמנה אחת ושאם הוא מבטל את ההזמנה הקוד שבו הוא השתמש לא יהיה שמיש יותר כך שבעצם נתבקשו לשם על שלוש ארוחות מחיר מלא ולקבל רק את הרביעית חינם.
מכיוון שהדבר לא היה מקובל עלינו לחלוטין ובפרט שהגענו במיוחד על מנת לממש את תנאי המבצע, ביקשתי מיונתן למצוא פתרון למצב על מנת שנוכל לממש את 2 הקודים שברשותנו.
פתאום החל יונתן לצאת בהאשמות והוא חזר מספר פעמים והאשים אותי במצב והוא טען שהוא לא יכול למצוא פתרון לסיטואציה כי לטענתו אני לא אמרתי לו שיש לי 2 קודים שזה ממש שקר וכזב כי כן אמרתי לו מפורשות ולראי תוכלו לראות גם במצלמות שהוצאתי את שני הפלאפונים, שלי ושל אשתי מראש עוד לפני שהזמנתי.
בנוסף, הסברתי לו שיש לנו גם שני אמצעי תשלום שונים אם הדבר נחוץ אך יונתן בחר להתעלם מעובדות אילו ופשוט בחר להמשיך בטקטיקה של המשך ההאשמה חריפה ובטונים גבוהים תוך גרימת עוול ולא התחיל אפילו לחשוב על אייך הוא יכול לפתור את המצב שנוצר תוך הפעלת שיקול דעת.
דין הדברים בינינו נמשך כחצי שעה לערך!!! וכל אותה עת ילדיי ואשתי ממתינים בקוצר רוח לארוחות שהזמנתי. בקשתי מיונתן שידאג לפחות להוציא את הארוחות של הילדים בזמן שהוא ממשיך להתווכח איתי ויונתן והצוות שלו עיכבו (לדעתי במכוון) את הוצאת המנות, דבר שעוד יותר עורר את זעמנו ואת תחושת התסכול, בשל העובדה שבמקום לתת לנו פתרון, הוא והצוות שלו בחרו להמשיך לתת שירות ללקוחות שהגיעו אחרינו.
בסופו של דבר, יונתן ביצע מספר פעולות של חיוב וביטול והשתמש בכרטיס האשראי שלי מספר פעמים עד שנכון להיום אני אפילו לא יודע מה סך סכום החיוב (וגם יונתן לא ידע להסביר מה הסכום הסופי בו חויבתי)...
בסופו של דבר קיבלנו את המנות שביקשנו זמן רב קודם לכן, פרט לפריט מסוים שביקשנו ולא קיבלנו אבל ממש כבר לא היה לנו כוח/חשק/רצון/תאבון, בשלב זה לבקש את אותו פריט חסר בפרט ולאכול את המנות בכלל.
ליוו אותנו תחושות של עצבים ועלבון על היחס המשפיל לו זכינו ועל הזמן הרב שעבר עד אשר קיבלנו את מבוקשנו (חלקנו קיבל את המנות קרות בשל ה"עיכוב" ה- כנראה מכוון של הצוות).
אני מבקש להביע במכתב זה את מחאתי על אותו שירות אשר ניתן על ידי נציג של חברה שוודאי חורטת על דיגלה את נושא מתן השירות ללקוח. בהיותי עוסק במקצועי במתן שירות ללקוחות, יש לי מודעות גובהה ביותר לנושא השירות וניכר היה כי אותו מנהל משמרת לוקה מאוד בתחום השירות ויש לי ספק גדול לגבי יכולותיו השירותיים בכלל והניהוליים בפרט.
המקום האחרון בו ציפיתי להיתקל בשירות פוגעני ומעליב שכזה הוא סניף של בורגר ראנצ', אותה רשת שאני רגיל לאכול בה עוד מימי ילדותי...
מקווה שמכתב זה יגיע לגורמים הרלוונטיים בארגון אשר אחראיים על טיב השירות / פניות הציבור.
כמובן שאשמח לקבל את תגובתכם לדברים שהועלו על ידי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
כראות עינהם של מקבלי ההחלטות בבורגר ראנצ' פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה