אי קבלת שרות |
נושא התלונה: |
שבת 08 אוגוסט 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
א.ג.נ. שלום רב, בתאריך 8.8.09 בשעה 21:50 התקשרתי למוקד הזמנות בורגר ראנץ על מנת לבצע הזמנה משלוח לביתי, שוחחתי עם הנציגה כמספר דקות ארוכות, ואכן לאחר מספר דקות של שיחה עם הנציגה, הוזמן ארוחת קומבינה זוגית, לאחר כ15 שעה, התקשר אליי נציג מבורגר ראנץ בשם ג'קי וטען כי לא נקבל את ההזמנה , ועוד אמר שאם אני מעוניין אני יכול לקבל את ההמבורגרים בלבד כי הציפסר מקולקל, ומכאן התלונה שלי, מדוע אחרי רבע שעה מההזמנה נזכרו להודיע לנו שהציפסר מקולקל? מדוע נלקחה ההזמנה בכלל? ועם כל הכבוד את הלקוח ממש לא צריך לעניין, מה מצב תקינות מכשירי החשמל בבורגר ראנץ, ויותר תמוהה בעיני שנציג מציע לי לקבל המבורגר בלבד. מעוניין לקבל תשובה בהקדם. כלקוח קבוע שלכם, אכן הייתה לי עוגמת נפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
כפי ראות עינכם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|