שירות, החזרת עודף שונה. |
נושא התלונה: |
אוחיון יניב |
שם/כינוי: |
יום רביעי 04 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מעלה אדומים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
השבוע ביום רביעי בהיותנו בקניון מעלה אדומים רכשה ביתי שני גביעי גלידה בסניפכם. הגישה לקופאי שטר של 50 ש"ח, וקיבלה את הגלידות מבחור שני שנכח סמוך לקופאי, אותו בחור בשם "דן" קרא לחברו כדי שיעזור לו בקופה כיוון שבטעות הקיש שקיבל 10 שקלים ואינו יודע כמה עודף להחזיר- לאחר דין ודברים ביניהם חוזרו לביתי 24 שקלים בלבד. (במקום 44 שקלים). ביתי בת ה-12 חזרה אלי ואמרה כי קיבלה רק חלק מהעודף. כשחזרה אל המקום כעבור כדקה והסבירה לבחור את טעותו הוא טען כי הוא החזיר עודף מדוייק וכי הוא בטוח ולא היה אפילו מוכן לבדוק. כשניגשתי לחנות לצורך ברור הנושא וראיתי את ההמולה השוררת במקום ואת סכומי הכסף הנמצאים על הדלפק מבלי לעבור בקופה- השליח שנכח במקום ביקש לעזור וחילק גלידות לבקשת הקונים מבלי להוציא קבלות, מי שביקש גלידה קיבל ורק אח"כ שילם. חשוב לציין כי כלקוח ותיק בסניף זה התנהלות החברה הצעירים במקום אינה מוסיפה. לא העודף הוא הבעיה, היחס והזלזול ללקוח חשובים לא פחות. טוב שם טוב משמן טוב.
אבקש את תגובתכם \ תשובתכם בדוא"ל או בנייד.
תודה מראש.
|
עלבון, עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|