שרות מזעזע במוקד המשלוחים |
נושא התלונה: |
יניב מיכל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום צלצלתי למוקד להזמין ארוחת צהרים ענתה נציגה ככשאלתי אותה איך קוראים למה עם העוף מטוגן בלחמניה לא ידעה לומר ביקשתי לשוחח עם מישהו אחר והיא אמרה שמעבירה אותי , שמה אותי על המתנה עד שלבסוף ניתקי. צלצלתי שוב וענתה לי נציגה שנשמעה כאילו עושה לי טובה שמדברת איתי, ביקשתי לשוחח עם מנהל והיא אמרה שהוא עסוק אמרתי שאמתין, והיא "אבל אני לא יכולה שתמתיני אני לא יכולה להעביר אותך" אמרתי סליחה ואז נהייה שקט ואחכ 3 דק' היא ניתקה לי.
לא ויתרתי צלצלתי שוב ביקשתי לשוחח עם מנהל אמרו לי עוד רגע שמו אותי על מוזיקהוהשיחה התנתקה אחרי 2 דק' כך קרה פעמיים.
החלטתי שאני לא מזמינה אצלהם וכותבת תלונה!
אני עובדת בקול סנטר והשירות והדיבור של הנציגים כאן פשוט מזעזע, חובבני ולא מקצועי בכלל.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שינוי הגישה במוקד, רוצה לשוחח עם מנהל מהחברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|