פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נאותה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי/בן גוריון בר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במסגרת היותינו זוג מעורב (דתיה וחילוני) חבר שלי ואני מזמינים באופן קבוע ארוחות מזון מהיר ולא פעם מדובר בארוחה ברשת בורגר ראנץ'. גם הפעם הזמנו ארוחה בתאריך הרשום לעיל בשעה 21:10כיוון שאין לי אפשרות לאכול אצלו בבית מטעמי כשרות. כמו בכל פעם, הובטח שהמזון יגיע תוך 50 דקות. אחרי למעלה מחמישים דקות התקשרו לומר שאין קולה זירו ואם אנו רוצים משהו אחר. ציינו מה אנו רוצים .
ב-22:40 השליח התקשר ואמר שהוא עוד עשר דקות אצלנו. הדגשנו שאנו מבקשים שזה יהיה עשר דקות באמת ולא יתארך
(המרחק בין הסניף לכתובת הינו מרחק של כעשר דקות נסיעה).
בשעה 23:00 אחרי כעשרים דקות של המתנה נוספת לשליח, הצלחתי לתפוס את מוקד ההזמנות ודיברתי עם המוקדנית. במקביל , התקשר אלינו שוב השליח לומר שיורד גשם, הוא חזר לסניף והאם לצאת אלינו במונית עם האוכל?
הסברתי למוקדנית שהשליח על הקו ושאנחנו לא רוצים שהוא יבוא סתם בגשם. אנחנו לקוחות ותיקים ומבקשים שהאוכל יינתן לנו חינם כיוון שעברו שעתיים מעת ההזמנה. המוקדנית גימגמה ולא ידעה כיצד להגיב...בתגובה- ביקשתי לדבר עם המנהל.
על הקו עלה מנהל, שדיבר אליי בקול רם מידיי לכל הדעות (בתקווה שהשיחה מוקלטת)- הסברתי לו את המצב ואת בקשתי. בתגובה הוא צעק עליי שזה איננו בית תמחוי!! הוא לא מנהל של בית תמחוי!!!
מיותר לציין שאחרי שנים של שימוש ברשת, נפגעתי מאוד. מעולם לא ביקשנו שום הטבה והרמז העבה שלו שאני נזקקת לאוכל פגע בצורה שקשה לי לתאר במילים.
כאשר ביקשתי את שמו של המנהל המדובר, הוא מילמל את שמו בשקט. כשביקשתי שירים את קולו- אמר לי את שמו הפרטי ושזה מספיק.
אמרתי לו שידוע לי כי מחובתו לציין את שמו המלא. רק אז הואיל בטובו ואמר לי את שמו המלא.
אחרי שהעמדתי אותו על כך שהוא צועק עליי, היה מוכן לפצותנו אך לא לתת את הארוחה חינם. השיחה הסתיימה בכך שביקשנו לשחרר את הבחור לביתו ללא צורך שיגיע בגשם עם אוכל שאיננו מוכנים לשלם עליו.
+בזבוז זמן! סוג הנזק :
פיצוי שהולם את זמן ההמתנה ואת התנהגות ההנהלה!!! פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה