שרות ובקרת איכות |
נושא התלונה: |
יום שלישי 02 פברואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רעננה-קניון רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אתמול אכלתי עם משפחתי בבורגר ראנץ בקניון רננים.
הזמתי 3 ארוחות מתוכן 2 של מבוגרים ואחד ילדים.
ביקשתי את הבשר עשוי טוב, חריף עם הרבה ירקות ואת הצ'יפס חדש.
לאחר המתנה ממושכת קיבלתי צ'יפס קר ובשר חי.
ניגשתי לבחורה בסניף ודרשתי כריך וצ'יפס חדש.
לאחר שקיבלתי המנה הסתבר לי כי אין רוטב חריף בפנים וביקשתי צלוחית נפרדת בכדי להוסיף, נאמר לי כי העלות בכך הינה 1 ש"ח. טענתי כי הטעות היא שלהם והם אמורים היו לשים זאת ישירות בכריך ואינני מוכנה לשלם על כך אגורה, הם לקחו הכריך פתחו מחדש ושמו חריף.
עד שישבתי לאכול כבר התקררה שוב הארוחה אכלתי ממנה מעט וזרקתי אותה לפח.
אבקש לציין כי בעברי ניהלתי סניף של בורגר ראנץ והוותק שלי בחברה היה 4 שנים כמעט בתקופתי הגישה והנוהל היו שונים לגמרי, מעולם לא נתקלתי בשרות כה גרוע, הבנות שם עושות טובה שהם מחייכות ונותנות שרות! 41 ש"ח לארוחה שכזו זה מאוד יקר בפרט לארוחה קרה,ושרות גרוע!!!!!
ואני שילמתי 114 ש"ח וחזרתי הביתה לאכול.
אני רוצה לציין כי המתנות לילדים עלובות ואינן שמישות כל החדר של הבן שלי מלא בדובונים של בורגר ראנץ מלפני שנים מתקופת עבודתי ברשת, למה כעת המנות כאלה?, גם התצוגה עלובה ביותר.
עושה רושם כי הרמה של בורגר ראנץ ירדה מאוד, ואינני מתכוונת לאכול ברשת הזו יותר!
לא אני ולא משפחתי ומכריי!
אני דורשת החזר בגין סכום זה, יש ברשותי הקבלה במידת הצורך.
|
ובזבוז כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|