|
|
|
|
|
|
חיוב כפול ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 31 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
איירפורט סיטי |
כתובת: |
איירפורט סיטי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 31 למרץ הזמנתי לשתי בנותיי ארוחת ילדים העובד היה בהלם קרב לא ידע מימינו ושמאלו לא היה מפיות בסניף ובתי הקטנה התלכלכה וגם בקושי נגעה בציפס כי לא היה קטשופ בסניף כל זה לא היה גורם לי להתלונן מה שגרם לי לפנות אליכם הוא שהיום פתחתי את חשבונית האשראי וגיליתי שחייבו אותי פעמיים על 60 ש"ח במקום פעם אחת .
זאת פעם אחרונה שאני נכנס לסניף הנ"ל בפרט ולבורגר ראנץ בכלל.
|
וגם עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר של 60 ש"ח לפחות ואם יש הגינות בחברה הנ"ל גם פיצוי על הארוחה 60 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|