פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי כספי על החזרת ארוחה ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סוקולוב כתובת:
רמה"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27 במרץ במוצאי שבת ביצעתי הזמנה במוקד הבורגר ראנץ'. ההזמנה כללה ארוחת "קומבינה" לשניים וביקשתי את ההמבורגרים ללא בצל וללא רטבים. לאחר המתנה של יותר משעה! (אמור להגיע תוך 50 דקות) הגיעה ההזמנה, וכשפתחנו את האריזה גילינו שההמבורגרים עם בצל ורטבים. התקשרתי למוקד ושאלו אותי אם אני רוצה לבוא ולהחליף? ברור שלא הסכמתי, הרי בשביל זה נעשה המשלוח מלחתחילה. אמרו שלי בחוסר חשק שאם אני רוצה יבואו להחליף לי אבל שייקח כשעה. השעה הייתה 21:30 וכמובן שלא הסכמתי, עוגמת הנפש הייתה גדולה לי ולבני הקטן. בהמשך השיחה נתנו לי להמתין על הקו כשדיברו עם אחראי המשמרת, ולאחר המתנה ארוכה סבלנותי פקעה וניתקתי את הטלפון. לאחר כמה דקות התקשרה אחראית המשמרת מהסניף ברמה"ש שמשם נשלחה ההזמנה ואמרתי לה שאין לי מה לעשות עם ההמבורגרים ויכולים לבוא ולאסוף אותם. היא אמרה שאין צורך, ואמרה לי שהיא תזכה אותי על הארוחה וגם שבפעם הבאה שאתקשר יהיה זיכוי על שמי במחשב. כמה דקות לאחר שסיימנו לדבר היא התקשרה שוב ואמרה שכן יאספו את ההמבורגרים מביתי. אמרתי שכבר מאוחר ושאני תולה את השקית על הידית של דלת הבית. כשבעלי חזר 15 דקות מאוחר יותר הביתה השקית כבר לא הייתה. מעניין מאד שלפיצוי אמרו לי להמתין שעה ואת האיסוף עשו כל כך מהר. כשבועיים לאחר מכן התקשרתי שוב למוקד ונאמר לי שאין שום זיכוי על שמי! ואז בתאריך החיוב של כרטיס האשראי התברר לי גם שחויבתי על מלוא הסכום ועל משהו שהוחזר ואפילו לא זכיתי להנות ממנו. התקשרתי למוקד ההזמנות ולאחר בדיקה נאמר לי שיזכו אותי בחודש הבא. מיותר לציין שזה לא קרה!!! אני דורשת את כספי בחזרה, מה שבטוח אותי בתור לקוחה הם הפסידו
סחבת ועוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה