פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כלקוחה וותיקה שלכם ביצעתי הזמנה בתאריך הנקוב ענתה לי בחורה חדשה שהחזיקה אותי על הקו כחצי שעה עד לקבלת תשלום בכרטיסס אשראי שבסופו של דבר לא הבינה כלום מההזמנה שבוצעה ובעקובתיה בוטלה . התקשרנו שנית וביצענו הזמנה שנית בדרישה ובבקש שלא נחוייב פעמיים אמרו שלא חוייבנו .לאחר כשעה קיבלנו את ההזמנה שלנו ללא שום קשר למה שהזמנו הזמנו המבורגר דבל קיבלנו רגיל ולא רק זה האוכל היה קר ומגעיל ואני רוצה לציין שהשרות הגרוע הזה חוזר על עצמו בפעם השנייה שזה קורה לנו התקשרנו להתלונן אצל מנהל משמרת בשם לירון שהציעת לזכות אותנו בהפרש ולא מיעבר לזה האם זה השירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם ? ועם זה כך כנראה שאותנו לא תראו ולא תשמעו יותר. בברכה אורנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה