|
|
|
|
|
|
עיכוב הזמנה ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אחרי שחיכינו קרוב לשעתיים למשלוח, ולאחר שהתקשרנו 3 פעמים כדי לוודא מה קורה עם ההזמנה הנציגים עונים לטלפון תוך כדי שהם מצחקקים אחד עם השני.
עד שהמנהל אחמד, הסכים בטובו לדבר איתי הוא התייחס בזלזול ולא פתר את הבעיה.
לאחר מכן נציג\מנהל בשם סעיד לקח את השיחה והתייחס בדיוק אותו הדבר.
זאת לא פעם ראשונה שאני מזמינה מכם, וזאת גם לא פעם ראשונה שיש בעיות עם שירות המשלוח שלכם.
זאת בושה שבכזאת חברה גדולה יושבים כאלה נציגים שמייצגים את החברה, השירות שלכם על הפנים וממש בזיון לחברה
אשמח אם תענו לפנייתי
|
עלבון זלזול ו |
סוג הנזק : |
להחליף את כל הצוות שיושב מאחורי הקווים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|