שירות לקוי,לא נקי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 10 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון יזרעלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הסניף לא היה נקי ,קולה על הרצפה עברה תהליך מריחה ולא ניקוי.כשהתלוננתי שאין ניר לניגוב הידים הביאו לי מפית קטנטנה במקום מגבת ניר.העמדות של נותני השירות לא היו מאויישות למעט עמדה אחת בלבד והתור שהשתרך היה ארוך מאוד,על מנת לקבל מלח נאלצתי לחכות זמן רב מה גם שחלק מהעובדים לא ידעו את מקומו ובמקום לחפש אמרו שהם חושבים שאין,ניכר שבמקום לא נמצא מנהל משמרת אשר צריך לחלק תפקידים ולדאוג שהכל ייתפקד,שילמנו במיטב כספנו אך לא נהנו
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|