|
|
|
|
|
|
אחור של 40 דקות במשלוח |
נושא התלונה: |
בונדר מיכאל |
שם/כינוי: |
יום חמישי 12 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-12/8/2010 הזמתני משלוח שלבורגר ראנץ לביתי.
מקבל ההזמנה הודיע לי שהמשלוח יגיע תוך 50 דקות.
לאחר שעה ועשר דקות שהמשלוח לא הגיע התקשרתי שוב והתרעתי על האיחורהודיעו לי שהשליח כבר יצא.
התרעתי שבמידה והמשלוח יגיע קר אני מחזיר אותו ומבקש משלוח חדש שיגיע חם.
השליח הגיע לאחר 40 דקות איחור וכמובן שהמשלוח היה קר.
בקשתי ממנהל והסברתי לו את הבעיה, שמו אלי והוא אמר לי שהוא מנהל המוקד.
אמרתי לו שאני רוצה משלוח חדש, והוא פשוט אמר לי שלא יהיה משלוח חדש שאחזיר את המשלוח לשליח והוא יזכה אותי.
למרות האיחור והעוול שנגרם לי ולמשפחתי והזמן שבוזבז, לא התייחס אפילו לטעות שלהם.
מה זה היחס המזלזל בלקוח והחוצפה ליחס כזה.
אני משלם ממיטב כספי עבור השירות.
אני הייתי מצפה לכל הפחות להתנצלות ופיצוי בשל העוגמה שנגרמה לי.
האם כך מתייחסים ללקוחות ותיקים של שנים.אף פעם לא נתקלתי ביחס כזה. זה שירות לקוח?
|
עלבון |
סוג הנזק : |
כשטועים ולא עומדים בזמנים צריך להתנצל ולבצע שירות כמו שצריך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|