פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות בבורגר ראנצ נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשון לציון-דרייב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עשיתי קניה בסניף ראשון לציון-דרייב הזמני ארוחה רגילה ואמרתי בפירוש שהבורגר יהיה יבש בלי רטבים וירקות וכל כתוב בחשבונית שקיבלתי כשהגעתי הביתה ילד שלי פתח בורגר והוא היה עם כל התוספות התקשרתי לסניף אמרו לי להגיע לשם עוד פעם ואני לא הסכמתי וביקשתי שישלחו עלי שליח כי זה הייתה טעות שלהם מנהל משמרת ששמו תמיר אמר לי שהוא יבדוק ויחזור עלי תוך שתי דקות חיכיתי וכמובן אף אחד לא חזר עלי עברו 10 דקות ואני התקשרתי שוב.מנהל משמרת לא רוצה לדבר איתי ונתן לשליח לדבר בקיצור אמרו שישלחו אליי שליח וכתובת לא לקחו.ובסוף אחרי כל התרתורים וצלצולים שלי הבנתי שאני צריכה לנסוע שוב לשם.מתי שהגעתי נאמר לי ששליח יצא אז אני שאלתי לאן לא לקחתם אפילו כתובת ואז לא הייה להם מה להגיד.החלפתי בורגר לא קיבלתי שום פיצוי וייחס אחרי כל תרתורים שעברתי.לא מקובל עלי כזה יחס ושירות שקיבלתי אני בסניף הזה קונה כבר 10 שנים וכזה יחס אני מקבלת.אני מבקשת טיפול דחוף ויעיל .
תודה
פולינה זקס ברין
ביזבוז זמן סוג הנזק :
פיצויי פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה