פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור ואי ביטול הזמנה נושא התלונה:
גולן יוסי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי משלוח לביתי בשעה 8:43 והשליח יצר איתי קשר רק בשעה 22:28,המוקד התחייב להגעה של עד 50 דקות,בשעה 22:00 יצרתי קשר עם המוקד שוב והוא התחייב שהשליח בדרך ויגיע אליי עד 6-7 דקות דבר ששוב לא עמדו בו,התקשרתי 5 פעמים על מנת לבטל את ההזמנה,במוקד הטיפול בהזמנות חיכיתי על הקו 3 דקות בערך ומישהו הרים צעק "המוקד סגור" וניתק לי בלי לשמוע אותי אפילו פשוט אמר וסגר,פעם שניה ברצף הרימו וניתקו בלי לדבר,פעם שלישית התקשרתי למוקד הזמנות רגיל ודיברתי עם הנציגה אורטל בשעה 22:22 והיא אמרה שהשליח בדרך אליי ביקשתי לבטל את ההזמנה,היא אמרה לי שהיא מעבירה אותי והשיחה נותקה,ניסיתי להתקשר עוד פעמיים לאחר זה למוקד אבל לא היה מענה אפילו אלא רק שקט מהצד השני ולאחר דקה צלצול של הפסקת שיחה,כאשר השליח התקשר אמרתי לו שאני לא לוקח את ההזמנה שכן עבר יותר משעה וחצי ופעמיים איחרו לפי ההתחייבות מהמוקד,הוא אמר לי שאם שילמתי אני חייב לקחת את ההזמנה,אמרתי לו שאני לא חייב כלום ושיחזיר את זה לאיפה שהביא את זה ויבטלו את ההזמנה ולא ייתכן ששלוש פעמים אני מתקשר לבטל ומנתקים לי בפנים ואני לא לוקח את ההזמנה הזאת,שוב אמר לי שאני חייב לקחת אמרתי לו שאני לא משלם(שילמתי באשראי לצערי)ולא מוכן אפילו לפתוח לו את הדלת ושיקח את ההזמנה ויבטל אותה מכיוון שבמוקד לא עונים אפילו ופה הסתיימה השיחה בינינו.
פיצוי והתנצלות,שיפור תנאי השירות במוקד באופן דחוף פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה