|
|
|
|
|
|
בעיות במשלוח ושרות לקוחות מחפיר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעה 15:15 הזמנתי ארוחת L (המבורגר כפול) לרחוב הדר ברמת גן.
יותר משעה וחצי אחר כך הגיעה הארוחה, אך לא זו שהזמנתי (המבורגר יחיד).
התקשרתי לשרות לקוחות מספר פעמים, ולאחר מספר ניתוקים הצלחתי לדבר עם הנציגה. היא הציעה להחליף את מה שהזמנתי ואמרתי לה שלאחר כמעט שעתיים שאני מחכה לאוכל אני לא מוכן לחכות עוד. היא אמרה לי להמתין וניתקה את השיחה. התקשרתי שוב עם בקשה שיבטלו את החיוב, אז אמרו שישלחו את השליח לקחת את הארוחה. ביקשתי שישאירו את הארוחה, זה נראה לי הפיצוי המינימלי על כל הצרות והיא אמרה שהיא לא יכולה אז ביקשתי לדבר עם מנהלת שלה. הפנו אותי למספר טלפון 09-8642013 ואפילו כשביקשתי שיעבירו אותי לשם אמרו שלא יכולים. במספר הזה לא ענו במשך כחצי שעה.
הכי מעצבן זה שאין עם מי לדבר, נציגי שרות הלקוחות פשוט מנפנפים אותי ואפילו מנתקים את השיחה באמצע.
|
כספי + עגמת נפש + |
סוג הנזק : |
פיצוי - מינימום ביטול החיוב על הארוחה המדוברת. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|