פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ארוחת צהריים מאכזבת ולא מכובדת. נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סוקולוב רמת השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
19/08/2010
בס"ד
הנדון : ארוחת צהריים מאכזבת ולא מכובדת.
שלום רב,

ברצוני להביע את אכזבתי הגדולה מהסניף הנמצא בסוקולוב ברמה"ש.
היום הלכתי כהרגלי עם שלושת ילדיי פעם בשבוע לאכול ארוחת צהריים בבורגראנץ' כמובן.וגם הזמנתי את אחייניתי למאורע.
וגיליתי כי עובדי הסניף אינם קשובים ללקוח, אפילו לא להזמנה שרשמו בעצמם!.
זאת אומרת : שנאלצתי להחזיר 4 מנות כדי שיכינו מחדש את ההזמנות שנדרשו להכין מלכתחילה.
וגם להמתין עוד 15 דק' עד שיחזירו את ההזמנה . וגם לבצל שביקשה האחיינית כתוספת למנה שכמובן שילמנו עליה.
1. הסלט שהזמנתי יצא "מרקסלט" חצי מהקערה הוצפה במים של הירקות-כנראה לא נחתכו במקום. מה שמצביע על אי טריות האוכל.
2. הבצל "המטוגן" שהגיע אחרי שהאוכל כבר התקרר לחלוטין ,המתנו 15 דק' כפי שציינתי קודם, לא היה מטוגן כלל אלא מתובל בחומר לא ידוע כי טעמו היה חמוץ ואולי אפילו מקולקל.
3. 3 מנות ילדים שביקשתי *יבשות* הוגשו עם מיונז וחמוצים,מה שאומר שנאלצתי להחזיר את שלושתם , וגם מנת הצ'יקן הגיע אם מיונז למרות בקשתי למנה יבשה .
4. סה"כ המתנתי כ30 ד' עד שהתחלנו לאכול, כמו בכל מסעדה רגילה - לא כמו הזריזות שבורגראנץ' ידועה בה.
אני שונאת אבל באופן נוראי ביותר להתלונן ובטח שלא ברשמיות כזאת .
אך אני מרגישה חובה לשתף אתכם חברה כ"כ גדולה שאמורה לכבד את עצמה וכמובן את לקוחותיה
שלא נדבר על הסניף הספציפי הזה שהפסיד לקוחות קבועים על כך שלא כיבד את עצמו ואפילו לא התנצלו על שום אחת מהפדיחות שנגרמו!.
אז כן אני מאוד מאוכזבת מביקור זה ומקווה שפנייתי תקבל את תשומת הלב הראויה לה.

בכבוד רב,
ענבל אליהו
רח' בית הילל 31 רמת השרון
נייד : 052-8489498
עלבון,כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי!. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה