פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות נושא התלונה:
שרעבי טלאור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קיבוץ עינת כתובת:
עינת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע את תלונתי לסניף עינת על עלבון ועוגמת נפש לאחר שקניתי אצלכם ארוחה אשר בפרוש הגדשתי שישנה אלרגיה למרכיבים מסוימים אשר לא ישימו אותם, לאחר קבלת המזון היתברר כי כן שמו בארוחה את אותם מרכיבים ,היו מוכנים להחליף אמרתי שתאבוני נפגע ולא נורא זה יכול לקרות לאחר מכן מנהל המישמרת בשם דקל לוי פיצה אותי בארוחה בפעם הבאה ואמר כי רושם במחשב את שמי.כעבור זמן מה בתאריך 26.8 הגעתי שוב ולידרוש את הארוחה המגיעה לי הסברתי זאת לאחראי מישמרת הקיים במקום בשם אמדו, ואמר שאין שום מערכת שרושמים פיצויי ארוחות במילים אחרות בולשיט וינסה לברר עם אותו אחראי שני בשם דקל לוי אשר לא נענה בסלולארי שלו ופשוט אמרו לי שלא יכולים לתת לי ארוחה ושאבוא כדקל נמצא. בתקווה שהוא עדין עובד.יש להבהיר שאני אדם בעל אמצעיים כספיים אשר לא זקוק לחסדים וכך זה היה נראה ממילותיו של העובד אמדו .יש לציין שהושפלתי ליד לקוחותכם וגיחוכם של העובדים ובחוסר מענה. אבקש לטפל בזאת בצורה הוגנת וכן להסביר לעובדיכם שאפשר להוציא לקוח מרוצה גם את לא מקבל את רצונו. אנא צרו עימי קשר מינעו אי נעימויות והוצאות מיותרות
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה