אכזבה עמוקה , עוגמת נפש לנו ולילדים , כל עניין הכייף לאכול יחד "בורגראנץ" איבד את רגע הקסם. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 31 אוגוסט 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף דרייב ראנץ' |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצענו הזמה לפני יומיים 290810
ארוחת קומבינה הילדים ביקשו בארוחת הילדים הפתעות מסויימות וכמובן קיבלו אחרת,בהזמנה זו קיבלנו 4 מנות ציפס, היום בצענו אותה הזמנה לא הגיעו מנות ההבורגר של הילדים , כל אפקט הכייף להזמין " ארוחת קומבינה משפחתית" איבד את עצמו , שוב אכזבה , שוב חסר משהו, שוב ההזמנה לא יוצא ת בצורה מבוקרת, כל העניין של לשבת "ביחד" בבית אם הילדים פשוט קילקל את "הרגע" , במוקד אמרו לי שישלחו את יתרת ההזמנה ברגע שיתפנה שליח, חשוב לציין שהסניף נמצא מס' דקות בודדות של נסיעה מאיתנו , באופנוע לכל היותר 5 דקות הכנה של ההמבורגרים בדיוק דקה שתיים לא יותר, יזמתי טלפון לסניף דרייב ראנץ' בראשון לציון ודברתי אם נופר שהציגה את עצמה אחראית משמרת, רק אחרי התערבותי נאמר לי כי תוך 10 ד' יגיע אלינו שליח, זה לקח יותר מחצי שעה לפחות, יתרה מזאת האוכל הגיע פושר עד קר, נופר לצערי או "בורגראנ"ץ " לא טרחו לקחת שום החלטה או אחריות, אני עצמי הייתי עובד ברשת ואני וחברי לעבודה נאמני בורגראנץ', היינו בסניף דרייב, הרצל , רוטשילד, וסניף שופאין וסניף קניון הזהב. אזי הייתה תודעת שירות שלא לדבר על איכות מזון.
כל זאת בלי לציין פשלות קודמות שקרו. הבנתי שמנהל הסניף זה חנוך אם זה חנוך מתקופתי אז ממש עצוב לאן הגענו, מדובר בהזמנה מס' 25 שבוצעה ב 14:19 ההמבורגרים הגיעו ב 16:30 לערך. אשמח לקבל תשובה אחראית מרשת בורגראנץ, או קינג ...
|
עלבון , ארוחת צהרים עצובה "קומבינה" |
סוג הנזק : |
הלוואי והרשת תמצא כזה..... אשמח סוף סוף לקבלת אחריות . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|