פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החסרת פריט מזון מהמשלוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מסניף חולון משלוח לביתי, בהזמנה שמספרה 143 מהתאריך שצוין לעיל נכללו גם טבעות בצל בהן חויבתי, אולם המשלוח הגיע ללא הטבעות. מיד כשראיתי התקשרתי לחברה אך ללא מענה בשל השעה המאוחרת. בצהרי היום שלמחרת (היום) התקשרתי שוב, מוקדנית בשם אהובה אמרה שעלי להתקשר למספר 09-8642025 כאשר נעניתי במספר זה ע"י יפית היא "העבירה" אותי למי שמטפלת בנושא שירות לקוחות אך פשוט המתנתי על הקו ללא כל מענה. חייגתי שוב אל יפית ושאלתי מדוע לא ענו לי אמרה שהיחידה שמטפלת בכך, שרון שמה, היא בשיחה, הטלפון שלה הוא 09-8642013 והיא לקחה את הטלפון שלי, אמרה שתעביר לשרון ושהיא תחזור אליה כשתתפנה. מה שכמובן לא קרה. השיחה האחרונה עם יפית נערכה ב16:07 ושיערתי ששרון תסיים בשעה 16:30 או 17:00 לכן חייגתי שוב 2 דק' לערך לפני 16:30 וכמובן ששוב מלבד צליל חיוג לא שמעתי דבר. מאוד לא מקובל עלי שאין למי לפנות, שאין באתר שלכם אפשרות להשאיר פניה כתובה תחת 'צור קשר' או משהו בסגנון. ושעליי לטלפן אליכם ושלא חוזרים אלי! שתחזור שרון ותאמר שאיננה יכולה לטפל בזה. ברור הרי שכבר איני מעוניינת בטבעות בצל שרציתי לאכול ביום ג' בערב, זה עניין של עיקרון וחוסר מענה ללקוח, גם אני עובדת בשירות לקוחות ושלכם לוקה בחסר!.
מענה שירות לקוי! סוג הנזק :
יחס ומענה אנושי לשמיעת תלונת הלקוח וטיפול בבעייתו פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה