פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סגירת הסניף לפני השעה המקורית ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף בית קמה כתובת:
צומת בית קמה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
אני פונה אליכם עכב יחס מזלזל ופוגע לו 'זכינו' ממנהל סניף בית קמה שלא רצה למסור את שמו.
תחילת המקרה שבעקבותיו החלטתי לפנות אליכם; בתאריך ה11.9 מוצ'ש משפחתי ואני נסענו בדרכנו הביתה לאחר חופשה באילת והחלטנו לאכול במקום שכל משפחתי אוהבת לאכול ברחבי הארץ 'בורגר ראנץ' הגענו לסניף צומת בית קמה בדיוק בשעה 40;20 בערב איך שהגענו לפתח הסניף טרקה בפנינו אחת העובדת את דלתות הסניף!!ניסינו להסביר כי על הדלת מופיע שלט בו רשום כי הסניף פתוח עד השעה תשע בערב!!לא קבלנו מענה היא הפנתה אותנו למנהל הסניף שהיה עסוק בספירת הקופה במהירות וכביקשנו ממנו לשוחח איתו אפילו לא הטריח עצמו להגיע לדלת וכשהצבענו על הדלת כדי שיבין שעדיין לא הגיעה שעת הסגירה ענה שהוא מנהל הסניף ולכן הוא יחליט מתי לסגור!!
. בתור לקוחה נאמנה לרשת בורגר ראנץ' האוכל אני רואה את התנהגות שלו כעלבון.!זו אינה התנהגות ראוייה למנהל שאמור לשרת לקוחות ולייצג את חברתכם בכבודואני אשמח אם אחד ממנהלי אגף שירות הלקוחות יוכל להסביר לי את פשר ההתנהגות הזאת.
אבקש לציין כי בעת המקרה היו נוכחים כמה לקוחות קבועים של סניף זה שאמרו כי אין זאת פעם ראשונה שמנהל הסניף מחליט לסגור את הסניף לפני הזמן המותר
תודה רבה על ההקשבה
אלינור יאמין
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור לפשר ההתנהגות המעליבה של מנהל ואופן ההתנהלות הבלתי תקין של סניף בית קמה שמנהלו מחליט על דעת עצמו מתי לסגור פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה