|
|
|
|
|
|
משלוח +זלזול מצד הנציגים |
נושא התלונה: |
שבת 18 ספטמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול בשעה 20:50 יצרתי קשר עם מוקד ההזמנות של רשת בורגר ראנץ וביצעת יהזמנה ,בשיחת הטלפון נאמר לי כי זמן ההמתנה הוא עד 50 דקות.
בשעה 22:00 יצרתי קשר בשנית כיוון שההזמנה עוד לא הגיעה בשיחה הראשונה ביקשו ממני להמתין על הקו וניתקו את השיחה ,כאשר התקשרתי שוב אמרו לי כי הייתה בעיה בסניף ותוך 10 דקות השליח יגיע. בשעה 22:23 יצרתי קשר שוב ושוב בשיחה הראשונה אמרו לי להמתין וניתקו אותי ובשיחה השנייה כבר ביקשתי אחראי כאשר העבירו אותי לאחראי שוב נותקה השיחה.
יצרתי קשר בשלישית וביקשתי לשוחח עם אחראי און ליין ושלא יעבירו אותי ,שוחחה עימי האחראית ואמרתי לה כי אני מעוניינת לבטל את העיסקה כיוון שהשעה כבר 22:50 ואין שום טעם בכך ,אמרה כי בדקות הקרובות השליח מגיע .
לבסוף השליח הגיע בשעה 23:05 .
אני חייבת לציין כי זו אינה הפעם הראשונה שאני מזימינה ברשת וגם לצערי לא הפעם הראשונה שנתקלת באיחורים מוגזמים ויחס מזלזל מצד הנציגים אשר לאחר שהשיחה מתנתקת אינם טורחים לחזור אליי.
|
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|