פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ומבזה נושא התלונה:
אור חן יריב שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏16 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך המצויין בשעות הערב הגעתי אל סניף בורגר ראנץ' בצומת רופין והזמנתי ארוחה שעלתה בסביבות 50 ש"ח.
1.הנציגה אמרה לי שאין אפשרות לשלם באשראי אלא רק במזומן.
2.שילמתי לה במזומן וביקשתי את האוכל ארוז לנסיעה ולא לשבת במקום.
3.ביקשתי כי ההמבורגר הכפול יגיע רק עם חסה וקטשופ ללא כל שאר התוספות ולשתייה ביקשתי ספרייט בלי קרח,במקרה הבחנתי שהיא שמה קרח בספרייט וביקשתי כי תחליף לי לספרייט ללא קרח.
הנציגה (בשם נוי) אמרה כי אין להם בכלל קטשופ שזה גם ביזיון בפני עצמו,אבל אמרתי שלא נורא כבר אשים בבית קטשופ.
לאחר שארזה לי את הארוחה לא בדקתי מה היא שמה כי מיהרתי לרכב וכשהגעתי לביתה של חברתי גיליתי שההמבורגר לא רק שלא כפול אלא עם כל התוספות.
בעצבים חיפשתי איך ליצור עימם קשר אך אין להם טלפון מה גם שהיא לא שמה לי קבלה על ההזמנה בשקית.
התקשרתי לאחד הסניפים לבקש את המספר והם בכלל לא מכירים כי יש בצומת רופין סניף שלהם,התקשרתי להזמנות שלהם וקיבלתי את אותה תשובה.
חיפשתי גם באינטרנט ואין להם זכר.
לאחר מחשבה החלטתי להתקשר לבית קפה ארומה שנמצאים בצומת רופין וביקשתי מהנציג שם אם יוכל להעביר את השיחה למנהלת בבורגר ראנץ'.
הנציג העביר לי מנהלת בשם (סמדר מבורגר ראנץ') ולאחר ששמעה את תלונתי אמרה כי תשאיר מכתב למנהלת הסניף כיוון שהיא רק אחראית משמרת ואין ביכולתה לעשות דבר בנידון.
הסכמתי והמתנתי לטלפון מהמנהלת אך לשווא.
חברתי שגרה בקיבוץ העוגן ניגשה אליהם לאחר כמה ימים וביקשה את המספר שלהם במקום. וכשאני התקשרתי ענתה לי המנהלת (את שמה אני לא זוכר) היא ציינה שהמקרה ידוע לה כיוון שסמדר השאירה לי פתק לגבי המקרה אך היא חשבה כי זה נפתר מעצמו!!!
שאלתי מה בכוונתה לעשות לאחר שאני מציין בפניה שזה לא נפתר מעצמו אמרה שאגיע לשם והיא תבדוק מה ניתן לעשות.
אמרתי לה שאני לא מהאיזור כיוון שאני בא מרמת גן ובמקרה יצא לי לעצור שם אז הפיתרון לא מתאים,אז היא אמרה שאין משהו אחר.
שאלתי אם יש מנהל מעליה שאוכל לדבר עימו אז היא אמרה כי יש את מנהל האיזור ושאוכל להתקשר אליו.
ביקשתי כי המנהל יצור עימי קשר כיוון שכבר הוצאתי כל כך הרבה שיחות ואנרגיות על המקרה המטופש הזה והיא אמרה שאין בעיה.
עד היום לא דובים ולא יער
אשמח לקבל מכם תשובה לגבי המקרה
בזבוז כסף,ביזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי על הארוחה ועל כל השיחות והטירטורים ובנוסף פיצוי ראוי עכב כל העוגמת נפש שחוויתי. פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה