פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ג'וקים בעסק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי אשר פדידה מתל אביב אני נוהג לאכול רק אוכל כשר מכיוון שאני מסתמך על תברואה תקינה ואוכל נקי אלה שבסניף שלכם בדיזנגוף סנטר התברר לי אחרת ביום חמישי בתאריך 4.11.10 בשעה 19הלכתי עם חברה שלי לדיזנגוף סנטר על מנת לאכול המבורגר בזמן שהזמנו את מבוקשנו מהקופאית חברתי ראתה על מגש השירות שממול ג'וק ענקי שמטייל ללא הפרעה הרמנו את ראשנו מעבר לדלפק וראינו עוד 2 ג'וקים על הרצפה היה נראה שהם חלק מהמקום בעיני העובדים ביטלנו את ההזמנה והערנו את תשומת לב הקופאית שהפנתה אותנו למנהל המשמרת חברה שלי אמרה למנהל שהיה באמצע הפסקת האוכל שלו כי המקום מלא בג'וקים הוא צחק בפה מלא וקרץ לקופאית שיצאנו שמענו אותם פורצים בצחוק רועם צר לי על השינוי הגדול שחל בכם אני מאוד אוהב לאכול אצלכם אבל מכיוון שהעובדים שלכם כבר ללא כובע וניכר שהזנחתם את התברואה והניקיון אני בטוח שמקדונלאדס יותר נקי אני אוכל אצלכם לא מטעמי דת אלה מטעמי תברואה האוכל אצלכם יקר מאוד ואני משלם רק על המותג ופחות על המבורגר שבהכנה בתית אסטית היה עולה לי רק 5 שקלים צר לי על כך שאני בן 34 גדלתי על האוכל שלכם וכעת בגילי המופלג אני מרגיש תחושת רמיה מצידכם חבל לי לעזוב אותכם ולכן מכתבי ארוך מהרגיל קחו זאת כמכתב פרידה מאהובה אני בטוח שמי שיקרא את זה יחייך לעצמו בזלזול בדיוק כמו אחראי המשמרת שלכם בתודה ושלום לעולמים אשר פדידה
תברואה לקויה וג'וקים סוג הנזק :
הקפידו על כובע לעובדים שלכם והקפידו על ניקיון אני לצערי מרגיש מרומה ומושפל פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה