פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגשת מים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
צומת קוקה קולה בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד הדרג הניהולי של חברת בורגר ראנץ'.

שמי אריה טל.

ראשית חכמה אבקש לציין שאני לקוח קבוע ברשת שלכם. יש לציין שאתם רשת עם חכמה רבה בענייני ייצור אוכל וניהול עסקים. מעט מאוד רשתות של אוכל מהיר מצליחות להגיע לרמה גבוהה של אוכל ערב לחך כמוכם עם המגבלות של אוכל מהיר. ויש להרבה עסקים בארץ מה ללמוד מכם ברמה של ניהול סניפים, פרסום וכדומה.

מתוך רצון להביא לידיעתכם אינפורמציה שאני מאמין שחשובה לכם, רציתי להפנות את תשומת ליבכם למקרה שקרה לי. כאדם שעובד בשיווק, טבעתי את הפתגם "לקוח לא מרוצה = נזק קטן לעסק
לקוח זועם = נזק גדול לעסק". אני מניח שהרעיון וודאי מוכר וידוע לכם.
ולכן אני מספר לכם את הסיפור הבא כדי שתבינו למה יצאתי מהסניף שלכם כשאני זועם.

לפני שאספר את סיפורי אקדים שאני סובל מבעיה רפואית כלשהיא שמחייבת אותי לעתים לשתות הרבה תוך כדי אכילה.

ביום שישי האחרון 10\12\3 נכנסתי לסניף בורגר ראנץ שממוקם בבני ברק בצומת קוקה קולה, והזמנתי לעצמי ראנץ משולש וביקשתי כוס מים צוננים כפי שמחייב החוק, וקיבלתי מהמוכרת [רותם] כוס גדולה. בהמשך נזקקתי לעוד שתי כוסות וביקשתי אותם מהמוכרת תוך שאני מספר לה שאני סובל מבעיה רפואית שמחייבת אותי לשתות הרבה והתנצלתי בפינה על שאני מטריח אותה שוב ושוב. [אפילו נתתי לה טיפ שהיא דחתה אותו בגסות מעשה לא ראוי לכשעצמו]

אחרי כ3 כוסות מים [כ1.2 ליטרים] עדיין נזקקתי לעוד מים לשתייה. פניתי למוכרת וביקשתי ממנה עוד כוס מים. אני מודע לכך ש1.2 ליטרים של מים הם כמות שתייה גדולה מאוד לאדם יחיד, אבל לצערי זה מה שהבעיה מחייבת. היא אמרה לי לחכות כמה שניות, נכנסה למטבח, ואחרי כדקה היא צועקת לי מהמטבח שהיא לא תוציא לי עוד מים. [אותי לימדו שכאשר מסרבים לבקשה של לקוח לא צועקים אליואת התשובה מהמטבח אלא ניגשים אליו ומתנצלים ואומרים פנים בפנים]
חשבתי שאולי יש לה שיקול כלכלי שהיא חפצה לגבות תשלום על המים. [מה שנראה לי מגוחך לגבות כסף על מים מהברז אפילו שהם צוננים. ובפרט כאשר מדובר באדם שסובל מבעיה רפואית]
קודם כל זה לא ראוי לסרב ובפרט כשמדובר באדם עם בעיה. אם רצונה לגבות תשלום, שתתן לי מים ותבקש ממני כסף. אבל בכל אופן, הצעתי לה שאני אשלם על המים. בכל זאת היא התמידה בסירוב שלה. ממש לא היה לי מובן למה היא מסרבת לתת לי מים אף על פי שאני מציע תשלום? פניתי למנהלת [נעמה] וסיפרתי לה את הסיטואציה. היא גם כן התמידה בסירוב לתת לי מים ובמקום זאת העדיפה לשלוח אותי לחנות אחרת לקנות מים. פה כבר ממש כעסתי. אילו היה להן שיקול כלכלי מקצועי לטובת העסק ניחא. אבל היא העדיפה שלא לקחת ממני כסף על המים מה שהוא לטובת העסק, אלא שלחה אותי לחנות אחרת מה שלא מוסיף לעסק כלל.
רק אחרי דין ודברים לא נעים היא הואילה ברוב טובה לתת לי כוס מים.


אומר לכם את האמת. אני הולך הרבה למסעדות. גם של אוכל מהיר וגם יקרות יותר. לעיתים אני מבקש כמות מים גדולה מהממוצע תוך שאני מציין את הבעיה הרפואית. תמיד אני נתקל בהבנה מלאה של המצב
ומעולם לא חסכו ממני מים בשום מקום. גם בסניפים שלכם מעולם לא חסכו ממני מים. זה המקום הראשון בו התעלמו לחלוטין מהבעיה שלי וסירבו לתת לי מים אף על פי שאני רוצה לשלם.

ברור שהסיטואציה הזאת לא מייצגת את רמת השירות בסניפים שלכם.

אני מבקש בכל לשון של בקשה שלא ינקטו שום צעדים נגד אותן עובדות.
על רותם היה ניכר שהיא הייתה עייפה מאוד, כנראה הייתה ערה כל הלילה ולכן עצביה היו מרוטים קצת, בכל אופן ראיתי שהיא השתדלה לתת שירות טוב ללקוחות אבל לא כל כך הבינה את הסיטואציה שלי.
נעמה כנראה לא שמעה את העובדה שאני סובל מבעיה רפואית ולכן הבקשה נראתה לה מאוד מוזרה.

בכל מקרה אני אשוב לסניפים שלכם וגם לסניף הזה, כשמראש אציע לשלם על המים.



בברכה רבה. אריה טל
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה