פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עברתם את גבול הטעם הטוב נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
קניון מלחה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לנציגת שירות בורגר ראנץ וכל מאן דבעי,

שמי גיל אוליאל רחוב תירוש 563 דירה מספר 14 מיקוד 93857 ירושלים שכונת גילה 054-8401285

אתמול ביצעתי הזמנה בשעה 19:06 דקות דרך מוקד ההזמנות *6575 (הזמנה קומהבינה ל-4 מהדרין) אציין בפניכם את התרחישים השונים משעה זו:

1> בערך בשעה 20:40 הרמתי טלפון למוקד לברר מה קורה אם ההזמנה נאמר לי שיש לחץ בסניף מלחה בירושלים ותוך 5 דקות יגיע השליח.
2> בערך בשעה 21:00 הרמתי טלפון שוב לברר מה קורה הנציג/ה ביקש את סליחתו וטען שאני אפוצה בעם הבאה בארוחה ויורידו ממשלוח זה את דמי המשלוח מהחיוב והשליח בדרך.
3>בערך בשעה 21:30 הרמתי טלפון שוב לברר מה קורה ובשלב זה כבר רציתי לבטל את ההזמנה והנציג/ה השונים כל פעם דחו אותי והעבירו אותי למספר טלפון אחר.
4>לקראת השעה 22:00 שוב הרמתי טלפון כדי לוודא האם בקשתי לבטל את ההזמנה בוצעה נאמר לי שישנה החלפת משמרות ושוב העבירו אותי מטלפון לטלפון.
5> בשעה 22:00 הגיע השליח עם המשלוח וכמובן האוכל היה קר מעבר להגדרה הרגילה כאשר בשלב זה הילדים כבר היו אחרי ארוחת ערב ובחדרם לישון ארוחה זו הייתה צ'ופר
לילדים לכבוד חג החנוכה ולכבוד ראש חודש ותודה לכם שמנעתם את צ'ופר זה מילדיי.

ברצוני לציין שאין זו הפעם הראשונה שחל עיכוב משמעותי בהזמנה ודרך אגב במשלוח זה קיבלתי פאי במתנה בגלל המשלוח הקודם ששם אחרו כשעה והגיע האוכל
קר כמו כן אציין שאיני מזמין בפעם הראשונה מכם ומבחינתי על צורת ההתנהלות זו יש לתת את הדעת מה גם לבי סמוך ובטוח שתרצו להגדיל את פעילות הסניף בעוד לקוחות
ולא במגמה ההפוכה.

מצפה לתגובה נאותה למכתב זה ובהקדם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדק בית במוקד ההזמנות ושיפור קשר ישיר בין המוקד לסניף או ישירות לשליח פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה