איכות המזון וזמן המשלוח |
נושא התלונה: |
יום ראשון 12 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צומת סילבר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה12/12/10 התבצעה הזמנת משלוח של 2 ארוחות ראנץ' בשעה 19:30 לערך,כעבור כשעה כשראינו שהתעכב המשלוח התקשרנו לסניף אך לא היה מענה במשך כ-5 דקות התייאשנו וניתקנו וקיוונו שלא ייקח למשלוח כל כך הרבה זמן.
בשעה 21:30 השליח הגיע עם הארוחות אך להפתעתנו הרבה הארוחות היו קרות ולא ניתנות לאכילה (הצ'יפס היה יבש,ההמבורגרים היו יבשים וקטנים,השתייה חמה,הקרטונים רטובים)הודענו לשליח שאנחנו חיכינו כמעט שעתיים למשלוח אך הוא אמר שזה לא בידים שלו והוא לא יכול לעשות עם זה שום דבר שנפנה לסניף או לחברה,הארוחה עלתה 95 ש"ח,על מה???????????? הילדים שלי הגיעו רעבים אחרי אימון כדורסל וחיכו לארוחה הזאת ואני צריכה לשלם 95 ש"ח על ארוחה שלא שווה כלום?בושה וחרפה...אשמח מאוד אם תיצרו עימי קשר במספר 0507345212 אודה לך מאוד אם זה הנושא יטופל במהרה..
בתודה מראש,
כהן ג'ולייט .
|
תשלום ללא תמורה מתאימה |
סוג הנזק : |
דרישת פיצוי על בזבוז הזמן היקר,העלבון והעוגמת נפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|