שירות ומוצר לקויים וחוסר יחס לפנייה בנושא |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 אוקטובר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב 03.10.10 הזמינה אמי משלוח לביתי, לילדיי. הנציגה עמה שוחחה הייתה לא אדיבה ולא סבלנית. המשלוח אחר בלמעלה מ 30 ד'. אף אחד לא התקשר להדיע על האיחור ובכל פעם שיצרו קשר עם הסניף נאמר: עוד דקה יגיע המשלוח". כאשר המשלוח אכן הגיע (כשעה ו 45 ד' מרגע ההזמנה) התפלאה אמי לראות כי לא הגיעו מספיק רטבים, הסלט הקצוץ עם העוף היה כמעט ללא עוף, הצ'יפס היה לא מוכן כלל!!! ההמבורגרים שנתבקשו ללא ירקות מסויימים היה עם כל הירקותומלבד השתייה שהגיעה כמו שצריך, לא היה דבר אחד אכיל. מאחר והילדים כבר רעבו, אמי לא יצרה קשר עם הסניף אלא הזמינה לקחה אותם לקניון ושם אכלו ברשת אחרת. אמי מבוגרת שאינה יודעת תלונה מהי, אך מאחר ומדובר בילדיי, אני חשה כי רימו את אמי!!! מאז ניסיתי מס' פעמים ליתור קשר עם בורגראנץ' דרך אתר האינטרנט שלהם. אין מענה. יצרתי קשר עם שירות המשלוחים שהפנה אותי לטל' בו התבקשתי להשאיר הודעה. השארתי כבר 2 הודעות ולא נענתי. כעת אני מקווה שהתשובה תגיע דרככם. בידי עדיין את הקבלה מלפני חודשיים וחצי(!!!) בהם אני ממתינה ליחס.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|