|
|
|
|
|
|
משלוח לא תקין , החזרתו ולמרות הכל בוצע חיוב |
נושא התלונה: |
יום חמישי 02 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ראש העין |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 2/12 בשעה 21:00 בצעתי הזמנה דרך מוקד המשלוחים שלכם , ההזמנה הייתה של ארוחת קומבינה לשתיים , הבטיחו כי גג תוך 40 דקות יגיע המשלוח , אחרי 50 דקות הגיעו המשלוח שהיה ממש בושה וחרפה . הכל התפזר בתיק של השליח. מנת הקומבינה הייתה ריקה למעט 2 המבורגרים וכמה ציפסים בודדים .
מיד התקשרתי למוקד המשלוחים ונאמר לי ע"י הנציגה שאחזיר את המנה עם השליח (שחיכה כל הזמן הזה אצלינו בבית ) , ולא יתבצע כל חיוב על ההזמנה .רואי לציין שהדבר האחרון שאפשר לומר על הנציגה היא שהייתה שירותית שכן בשיא העצבים שלי החצופה צוחקת לי בטלפון !!!! בקשתי מנה אחרת במקום אך מכיוון והשעה הייתה 21:50 אמרו לי כל הסניפים סגורים . החזרתי עם השליח את המנה וכך נשארנו בלי אוכל אחרי שעה של המתנה וולא כל יכולת להזמין משהו אחרת עקב השעה המאוחרת . למרות כל זאת השבוע נכנסתי להסתכל על החיובים בכרטיס האשרי גיליתי לתדהמתי שחוייבתי על הארוחה .
|
בזבוז זמן ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי + פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|