פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות זוועה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏דצמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שירות זוועה
היום הזמנתי מסניף בורגר ראנץ הזמנה על סך 80 ש"ח ההזמנה לא הגיעה כמו שצריך . היא הייתה קרה . הזמנתי כפול וקיבלתי רגיל הזמנתי עם רטבים וקיבלתי בלי . התקשרתי לשירות לתלוננן וניתקו לי את הטלפון 3 פעמים ע"י 3 נצגי שירות שוניםבשם אולה נור וורדה . לאחר מכן התקשרתי וביקשתי מנהל המתנתי על הקו 45 דקות ואז קיבלתי מנהל בשם נור גאבר שלא יודע לדבר כמעט עברית וכל השיחה הוא ישב ושתק בנוסף אמר לי שהוא לא יכול להעזור לי ולא יכול להעביר אותי לאף אחד שכן אז ביקשתי מנהל מעליו ואז העבירו ליאחרי 30 קדות את אורלי גבאה טענה כי היא מנהלת מוקד ורק אמרה שהיא מצטערת ויכולה לפצות אותי בשוקופאי ברצוני להעביר לכם את המסר הבא זאת הפעם האחרונה שאני מזמינה ממכם בנוסף השירות שלכם מבזה את הלקוחות שאף נציג לא יודע לדבר עברית ולא מטפלים בלקוחות ורק מנתקים להם את השיחה או צוחקים עליהם בטלפון אני מעולם לא קיבלתי שירות זוועה כזה ועוד נותנים לי מספר טלפון של שירות לקוחות אחר 09-8642013 שאף אחד לא עונה שם וגם אי אפשר להשאיר הודעה . אני לא מבינה איך חברה שמכבדת את עצמה יכולה לתת שירות כזה זוועתי ועלבוני אני עד עכשיו בשוק מהזילזול שלכם בלקוחות והחוסר אכפתיות שלכם . אין לי מילים לתאר כמה אני מאוכזבת מהשירות ולכל מקום אשר אני אלך אני ידווח על השירות הנוראי ועל החווית שירות שלא תשכח ממני לעולם למרות שאני מאוד אוהבת בורגר ראנץ אני נשבעת לעולם לא להזמין יותר כי עם יקרה משהוא אני יודעת בודאות שלא אוכל לקבל מענה על כך רק מילה אחת נותרה לי לומר לכם עם שירות כזה עדיף שלא תשרתו לקוחות ממש בזיון חבל שביזבזתי שעה וחצי מהחיים שלי על ריבים על נציגים ומנהלים (טוענים שהם מנהלים כי אני מנהלת ועם נציג שלי היה מתנהג ככה הוא היה מפוטר על המקום )
לקוחה ותיקה ומאוד מופתעת לרעה
בזבוז זמן והוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה