|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף האופרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצאתי הזמנה של ארוחת ראנץ ונאמר לי שאני אקבל אותה תוך 50 דקות , לאחר 50 דקות התקשרו אליי ונאמר לי שהמשלוח מתאכב ורק יוצא לאחר 50 דקות וכשלמעשה המשלוח הגיע רק לאחר שעה ו50 דקות אליי , ביקשתי לבטל את המשלוח עוד לפני שהוא הגיע אליי ונאמר לי שבסר גמור ובגלל שהחיוב נעשה בכרטיס אשראי ביקשתי לבטל את החיוב ונאמר לי שהוא יבוטל.
3 שבועות אחרי אני מוצא את עצמי עדיין מנסה לבטל חיוב של 67 שקל על ארוחה שהזמנתי אך לא קיבלתי ושביקשתי במפורש לבטל את החיוב ודיברתי עם השירות לקוחות של הבורגרראנץ כל יום מאז השמיני לחודש וכל יום הם אומרים לי שהחיוב יובטל ועדיים אני מחכה לכסף שלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|