|
|
|
|
|
|
משלוח שלא הגיע וחוסר טיפול של הצוות |
נושא התלונה: |
יום שני 17 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ז'בוטינסקי 138 |
כתובת: |
סניף בורגר ראנצ בני ברק. בד"צ בית יוסף |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי הזמנה טלפונית בשעה 12:50 -ארוחת ראנ'ץ ללא בצל עם צ'יפס מוגדל ושתייה דיאט ספרייט+שוקו פאי סכום ההזמנה 65 שקלים בערך. נאמר לי כי ההזמנה תגיע תוך 50 דקות כלומר 13:40. ב 14:15 יצרתי קשר עימם כיוון שההזמנה לא הגיע ..המתנתי בטלפון מספר דקות עד שטיפלו ובדקו..ביקשתי פיצוי וטלפנית בשם מונה אמרה שתפצה אותי לפי גובה ההזמנה לפעם הבאה שאזמין-היא יצרה קשר עם השליח ואמרה לי שתוך 2 דקות הוא אצלי.
עברו עוד 20 דקות ב 14:35 שוב יצרתי קשר כי עדיין השליח לא הגיע_לאחר שנאמר שתוך 2 דקות הוא אצלי) שוב המתנתי ונאמרו לי כל מיני תירוצים כמו הוא היה אצל לקוח אחר בשם ניסים ושהוא הזמין את זה לאישתו בחולון..ושהשליח חייג למספר אחר בטעות..לא היה ולא נברא ועדיין ההזמנה לא הגיע..ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת טענו שהוא עסוק -דרשתי מהנציגה פיצוי הולם כי זה לא ייתכן להמתין שעתיים+ להזמנה היא אמרה שתזכה על דמי משלוח 13 שקל ואז שאלתי אותה לגבי ההבטחה של הטחפנית מונה והיא אמרה שאין דבר כזה בטח לא הבנתי אותה כי הם מעולם לא מפצים על כל הסכום אף לקוח. אמרתי ש 13 שקל ממש לא נחשב כפיצוי להמתנה של יותר משעתיים..היא אמרה לי תמתין לאחראי משמרת על הקו..המתנתי 10 דקות וניתקו לי את השיחה..לא חזרו אליי לא דיברו אותי לא התנצלו וכמובן גם האוכל לא הגיע
|
מכתב התנצלות +פיצוי כספי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|