|
|
|
|
|
|
שירות לקוי - משלוח מזון בהמשכים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 13 ינואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 13-01-2011 הזמנתי דרך המוקד הטלפוני שלהם ארוחה למשפחה ח-ן 57728 ההזמנה הגיע עם חוסרים - ללא שתייה ורטבים - הם קוראים לזה המחלקה הקרה.
פניתי מס' פעמים טלפונית למוקד חזרה ורק לאחר 50 דקות הגיע שליח חזרה עם המשך ההזמנה - כאשר שאר הארוחה כבר קרה ולא נגענו בה
ניסיתי מספר פעמים לפנות למוקד להתלונן אולם לטענתם אין להם כתובת למשלוח תלונות רק מוקד טלפוני - הבטיחו שיחזרו אליי 4 פעמים ולא טרחו לחזור
בבירור עם ויזה עוסק המורשה שלהם הינו חברת נקיון ושמירה מנתניה - גם שם לא נתנו לי מענה הבטיחו שמישהי תחזור וזה לא קרה עד עכשיו
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי / החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|