ההזמנה הגיעה שרופה וללא בורגר! |
נושא התלונה: |
שבת 05 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
כביש גהה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במוצאי שבת נכנסתי בשעה 23:30 לסניף בורגר ראנץ' בכביש גהה והזמנתי 4 ארוחות ראנץ' M לקחת.
מיהרתי כי חיכו לי באוטו וגם כי היינו אמורים לאכול את הארוחות במקום אחר, היו אנשים נוספים שהיו צריכים להצטרף אלינו והזמנו גם להם.
ההכנה של ההזמנה לקחה הרבה יותר זמן ממה שהיה צריך, שאלתי את המוכרת כמה פעמים אם זה כבר מוכן והיא די התעלמה ממני.. ולכן כשסופסוף קיבלתי את ההזמנה שלי שהם שמו לי בשקיות ניילון פשוט לקחתי אותם ויצאתי במהירות בלי לבדוק אותם קודם..
כאשר הגענו הביתה ופתחנו את השקיות, גילינו לתדהמתינו שכל הלחמניות היו שרופות וגם שבאחד הבורגרים היה חסר לא פחות מאשר ההמבורגר עצמו!!!
בנוסף לזה המוכרת לא עטפה את הבורגרים היטב בכלל, ולכן כל הסנדוויצ'ים נפתחו ונשפכו בתוך השקית. בנוסף לכל זה, כאשר הבנתי שאני צריך להתלונן גיליתי שאין לי קבלה שמוכיחה את קנייתי, לא הביאו לי בכלל קבלה! למזלי שילמתי בכ. אשראי ולכן יש לי הוכחה שבאמת עשיתי את הקניה הזאת, אחרת לך תדע, היו יכולים לנפנף אותי בלי בעיה...
כל הסיפור הזה גרם לנו לעוגמת נפש גדולה מאוד, וממש התביישנו לפני החברים שלנו שאיתם היינו אמורים לבלות ארוחה נחמדה..
אני מנסה כבר יום שלם לתפוס את השירות לקוחות שלהם, אבל נראה לי שהוא פשוט לא קיים. לא מופיע מספר טלפון באתר שלהם..
בלית ברירה התקשרתי למוקד הזמנות (כמובן ששם יענו לי...) וביקשתי את המספר של השירות לקוחות. הם נתנו לי מספר כלשהו (אחרי שהם רשמו את התלונה שלי, ועל זה כל הכבוד להם) אבל מסתבר שזה שלוחה של איזה מישהו, ואף אחד לא עונה שם ואי אפשר להשאיר הודעות...
בשורה התחתונה, זה נראה לא הגיוני בעליל שלחברה כזו גדולה ומכובדת לא יהיה שירות לקוחות נורמאלי אלא רק שירות הזמנות.
בינתיים לא קיבלתי שום תגובה מהם לגבי התלונה שלי...
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם על כל הארוחה ועל עוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|