פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלנו חשבונית נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏פברואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוחות מרוצים וחוזרים של הרשת, הזמנו לעבודה ארוחה. הארוחה הגיעה ללא החשבונית. 3 דקות אחרי שההזמנה הגיעה התקשרנו לבקש את החשבונית, אמרו לנו שנמתין והיא תגיעה. כרגע השעה 21:30 בערב, אנחנו עוזבים את העבודה, התקשרנו ושוב והפעם מנהל הסניף , ביג ב"ש מס" סניף 165, הזמנה 38, מר יובל ,טוען שהעדיפות שלו היא לאלה שמחכים לאוכל, ושאנחנו נמתין אם הוא יבוא יבוא אם לא יבוא, אז לא יבוא. הוא היה חוצפן ודיבר בצורה לא יפה, אנחנו חייבים את החשבונית, איך יכול להיות שהשליח מגיע ללא החשבונית?!?! האם זאת לא זכותנו כצרכנים לקבל אותה וחובתכם לתת אותה???
עוגמת נפש סוג הנזק :
חשבונית דחוף, ופיצוי הולם פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה