לא קיבלנו חשבונית |
נושא התלונה: |
יום שני 21 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
ביג באר שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
כלקוחות מרוצים וחוזרים של הרשת, הזמנו לעבודה ארוחה. הארוחה הגיעה ללא החשבונית. 3 דקות אחרי שההזמנה הגיעה התקשרנו לבקש את החשבונית, אמרו לנו שנמתין והיא תגיעה. כרגע השעה 21:30 בערב, אנחנו עוזבים את העבודה, התקשרנו ושוב והפעם מנהל הסניף , ביג ב"ש מס" סניף 165, הזמנה 38, מר יובל ,טוען שהעדיפות שלו היא לאלה שמחכים לאוכל, ושאנחנו נמתין אם הוא יבוא יבוא אם לא יבוא, אז לא יבוא. הוא היה חוצפן ודיבר בצורה לא יפה, אנחנו חייבים את החשבונית, איך יכול להיות שהשליח מגיע ללא החשבונית?!?! האם זאת לא זכותנו כצרכנים לקבל אותה וחובתכם לתת אותה???
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
חשבונית דחוף, ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|