|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח במימוש תלושי קנייה |
נושא התלונה: |
יום חמישי 24 פברואר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי דרך אתר BUY2 תלושים לבורגר-ראנץ. על התלושים היה רשום במפורש שניתן לרכוש ארוחת ראנץ במגוון טעמים ותוספות (ללא הגבלה על איזו תוספת). אני חייב לציין כי היו בתלוש הגבלות ברורת לגבי אופן השימוש בתלוש, אבל שום ציון לגבי מבחר התוספות או הטעמים, גם לא ברמיזה.
ניגשתי היום לסניף בוגר ראנץ שבקניון רננים ברעננה.
כשביקשתי תוספות של פטריות ובצל, כמתחייב מהתלוש, נאמר לי ע"י מנהל המשמרת (שמו: מסרי מהדי) שרק תוספות מסויימות כלולות והשאר הוא בתשלום נוסף. שום ציון לגבי זה לא נכתב בתלוש המקורי או במעמד הרכישה של התלוש באתר BUY2. נאלצתי להתווכח ארוכות עם מנהל המשמרת על הטעיית הלקוח כשלבסוף מחוסר ברירה נאלצתי לבחור בארוחה שלא רציתי מלכתחילה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם על עוגמת הנפש ורכישת מוצר שלא רציתי אלא מחוסר ברירה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|