פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס בלתי הולם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
ראשל"צ קניון רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי האחרון הגעתי לסניף הבורגר ראנץ בקניון רוטשילד שבראשון לציון,לאחר דקות ארוכות של המתנה(20 דקות) אציין שהתור הארוך לא נעשה בגלל כמות האנשים אלה בגלל טעויות חוזרות של אחת העובדות.ולתלונה שלי- כאמור עד שהגיע תורי פנתה העובדת ללקוחה אחרת,אמרתי לה שכרגע תורי אל העובדת לא התייחסה אליי,הערתי את תשומת ליבה בפעם השנייה והיא המשיכה להתעלם ולשרת לקוחה אחרת.עד שזכיתי לייחס מהעובדת היא הגישה לי את המנה כשהיא פשוט זורקת לי אותה בעצבים על המגש וכך גם את העודף שהגיע לי.(אני מניחה שליד הקופות יש מצלמות שמתעדות את העיניין),אחראית המשמרת שעמדה לידה לא אמרה דבר!
לאחר מספר דקות הגיע בעלי,סיפרתי לו את מה שקרה והוא העיר את תשומת ליבי שבשבוע שקודם לכך הוא ניתקל בגישה מגעילה של אותה עובדת ועם אחראי משמרת אחר,כשהוא העיר את תשומת ליבו הוא ביקש סליחה והוא עצמו המשיך בשרות.
בעיית שרות הלקוחות היא בעיה נפוצה,אבל בכזה דבר עדיין לא נתקלתי!
עלבון ו סוג הנזק :
אם עובדים מסויימים לא יכולים לטפל בלקוחות שיעבדו במטבח!!! במיוחד שיש על אותה העובדת תלונות חוזרות פתרון נדרש :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה