שירות גרועעעעעעע |
נושא התלונה: |
שבת 26 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' הסתדרות פ"ת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני לכתוב על ההזמנה שהתרחשה עכשיו, החל מהשעה 22:18, ועד 22:47.
אני אפילו לא בטוחה איך לשייך את התלונה, לעוגמת נפש, עלבון, ובזבוז זמן, ב3 שיחות שונות ומאכזבות.
אשמח אם תוכלו לשמוע את השיחה הראשונה, אין לי את שם הנציגה שטיפלה בי, רק שהשיחה התקיימה החל מ22:18. הבחורה היתה תוקפנית, מרירה, חסרת סבלנות, ופשוט חסרת כל גרם של תודעת שרות אפשרית. מעולם לא שמעתי על שירות כל כך פוגעני וחסר רצון לשרת לקוח.
היא ניסתה לזרז אותנו, צעקה שנחליט, רדתה בנו, והתנהגה באופן זוועתי. ניתקנו את השיחה לאחר שהנציגה תרתי משמע צעקה עלי.
התקשרנו לאחר מכן, וקיבלנו שירות מנציגה אחרת, 22:26, השירות אומנם היה טוב יותר, אבל איטי כל כך. השיחה נותקה, לאחר לקיחת פרטי כרטיס האשראי, אבל שהתקשרנו שוב ההזמנה כלל לא בוצעה. לאחר הזמנה של הכל מחדש, שוב, בצורה איטית עד זעזוע, ההזמנה אושרה.
צריך לציין עד כמה לוקה היה השירות?
אשמח לתגובתכם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
יש צורך לציין? משהו!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|