שרות אינו אולם |
נושא התלונה: |
שבת 26 מרץ 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
יהוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
אתמול, במוצ"ש ניגשתי לבורגר ראנץ בסניף יהוד לאחר שרכשתי קופון באתר BUY2.
לפני בתור עמדו כשלושים אנשים. חיכיתי בתור בסבלנות וכשהגיע תורי, נאמר לי שאין יותר המבורגר אלא רק שניצלונים. מאחר ורציתי לקנות המבורגר, ביקשתי מאחראי המשמרת לרשום לי על הקופון כי ההגדלה שהייתי אמורה לקבל חינם (בשל ההטבה של מוצ"ש)תינתן לי במועד אחר. מכשזה סירב נאלצתי לעזוב את הסניף וזאת מבלי לקבל את שרציתי.
זה מקומם שנאלצתי להמתין בתור כשעה וחצי ורק אז הואיל בטובו מנהל המשמרת להודיע כי אזדלו ההמבורגרים. באם חברת בורגר ראנץ' מחליטה לצאת במבצע, מן הראוי שידאגו להספקה שלא לדבר על כוח אדם.הם יצרו מצג שווא בפני הלקוח ולא סיפקו את שאמורים היו לספק ולא זו אף זו לא היו מוכנים להעניק את ההטבה במועד אחר.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצויי ראוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|