פרטי התלונה

תלונות Burger Ranch (בורגר ראנץ')

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האח הגדול בקמובינה עם הבורגאנץ נושא התלונה:
‏שבת ‏26 ‏מרץ ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צומת סגולה כתובת:
ירקונים (פתחתקווה-סגולה) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברביעי האחרון שמחים ומרוצים רכשו 3 תלושי קומבינה לבורגראנץ מהאתר BUY2 כאשר רשת בורגרראנץ מבטיחה לרוכשים של הקופנים כי ביום הגמר של האח הגדול תהיה הפתעה, ומהי? הגדלה לקומבינה ללא עלות כספית.
שמחים ומרוצים ניגשנו שלשום (יום שבת 26.3.11) לרשת הבורגראנץ הקרובה לביתנו- בורגראנץ סניף ירקונים (סגולה) תיארנו לעצמנו שהבלאגן יהיה גדול לכן הגענו ב- 20:00 בערב! כשהגענו לסניף הסניף היה מפוצץ! אבל חשבנו שרשת בורגראנת נערכה להזמנות ושיגיע תורנו נוכל גם להזמין ולממש את הקופונים שנרכשו במיוחד לקראת האירוע, משהגיע תורנו להזמין (אחרי שעברה כמעט 3/4 שעה אולי יותר) החל אחד העובדים לצעוק "נגמרו הלחמניות הגדולות", שאלנו אותו מותשים מהתור הארוך "מה עושים? " הוא אמר "אני צריך לקבל אישור על לחמניות קטנות" השעה הייתה כבר 21:20 מבואסים החלטנו להסכים ולקבל את ההזמנה הם הבטיחו "במקום לחמניה אחת גדולה תקבלו 2 " כלומר 4 לחמניות קטנות (המקרה שלנו הזמנו שתי קומבינות- כלומר 8 לחמניות קטנות), ואנחנו בלית ברירה הסכמנו "לקומבינה", זמן ההמתנה להזמנה היה ארוך מהמשוער וקיבלנו את ההזמנה שלנו רק כעבור כ- 20 דק', שהגענו הבייתה נדהמנו לגלות את הקומבינה - ציפס קר , טבעות בצל- 3 בדיוק נקנקייה- 2 חתיכות קטנות והכל קר ויבש, באחת הלחמניות לא היה כלל המבורגר, שלא לדבר שהלחמניות היו יבשות ללא רוטב או ירק, העובדים לא סגרו את השתייה ולכן כל השתייה אבל כל השתייה נשפכה בשקית! לסיכום הגענו מותשים עייפים ועצבנים ומרגישים מרומים בעיקר,
אתמול ניסתי מספר פעמים ליצור קשר עם נציגת השירות לקוחות של בורגראנץ, השארתי מספר הודעות אולם טרם חזרו אלי.
את מספרי השוברים שניצלתי אני יכולה להציג מאחר ואלה קיימים במערכת BUY2
עוגמת נפש סוג הנזק :

Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה