|
|
|
|
|
|
זילזול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.3 2011 בשעה תשע בערב בגעתי לסניף בורגראנץ בתחנת פז ברוממה חיפה ונאלצתי להמתין יותר ממחצית השעה כדי שרק יקבלו את הזמנתי. היה שם רק עובד אחד שמקבל את ההזמנות מהלקוחות וכן עובד נוסף במטבח
התלוננתי במקום על הזילזול של הרשת בקהל הלקוחות ונתתי את מספר הפלאפון שלי . העובד הבטיח למסור את תלונתי ואף אמר שיחזרו אלי למחרת היום
לצערי עד עצם היום הזה אף אחד לא חזר אלי. אני לשם לאאאאאא חוזרת
אנשים חפשו לכם רשת אחרת בחיפה שתכבד אתכם ויהיה כיף לאכול שם
|
|
|
|
|
|
|
|
Burger Ranch (בורגר ראנץ') שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|